sobota, 1 czerwca 2013

Dwie drobnostki

Cześć wam kochane,

Jakoś nie mogę się uwolnić od zakupów.
Zawsze coś mi się trafi.

Tym razem,udałam się z mężem po buty,on nic nie kupił za to ja wróciłam z torebką :D
Tak,Mango tak mnie przyciągnęło promocją że nie dałam rady.

Torebka była przeceniona o 50%,zapłaciłam za nią 69 zł.






Torebka kojarzy mi się trochę z workiem,jest luźna i pakowna.
Wszyty ma metalowy zamek z czego bardzo się cieszę.Dodatkowo w środku ma jedną kieszonkę na zamek i jedną zwykłą.
Taka torebka do ręki, w zasadzie ja nie lubię nosić toreb na ramieniu.

Kupić musiałam również koszulkę.Wzór może oklepany,ale dla mnie super.Prosta biel połączona z czarnym wzorem.
Jest to typ lekki oversize



Mi się podoba.Jest wygodna,opada lekko na jedno ramię.
Kupiłam ją za 43 zł 
Napis każdy kojarzy,wielu może się nie podobać,każdy ma swój gust :)

Pogoda dzisiaj znów nie dopisała.
Powoli nastawiam się na nadchodzące urodziny,znów będę o rok starsza! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram