niedziela, 2 czerwca 2013

Coraz bliżej ...

Kochane,

Dzisiaj pogoda nas chyba rozpieszcza,przynajmniej we Wrocławiu w końcu wyszło słońce i jest ciepło! :)
Zmobilizowało nas to do spaceru,zwiedziliśmy Jarmark Świętojański i inne zakamarki naszego miasta.

Ja jednak nie za bardzo się cieszę,ponieważ równo za tydzień mam urodziny,ale nie tylko ja.
09.06 urodziłam się ja,moja siostra i moja mama :D
Wiem,to ciężkie do uwierzenia,ale tak jest :)

Dodatkowo,a z tego się cieszę, 11.06 mam rocznicę ślubu :)
Zbiegły mi się uroczystości :)

Dziś zero,zdjęć i innych rzeczy,taki luźny wpis :)

Całuski dla was :*

1 komentarz:

  1. zazdroszczę słońca bo Lublinie dziś bylo go jak na lekarstwo ;) Fajnie wyszło u Ciebie ztymi urodzinami , pierwszy raz słysze o tym że 3 osoby w rodzinie mają tego samego dnia urodziny ;D

    OdpowiedzUsuń

Instagram