wtorek, 11 czerwca 2013

Było i minęło do następnego roku :)

Hej wam,

Urodziny były i minęły :) Dość szybko i bezboleśnie ;)
Tak to jest jak się człowiek starzeje,nie ma się z czego cieszyć! :D

Cieszę się,że pogoda się trafiła,tylko wieczorem lało i była straszna burza czego ja nienawidzę.
Dzień nie był jakoś specjalnie zaplanowany ale jak dla mnie był idealny :)

Myślałam co wyczarować na paznokciach w ten dzień,ale postawiłam na sprawdzony duet,ostatnio mój ulubiony  -  zestaw lakierów Manhattan :) W zasadzie żółty z Manhattanu użyłam dopiero pierwszy raz,to jestem zadowolona jak z innych ;)





Dostałam od męża piękne kwiaty :)




Cudownie pachną i pięknie wyglądają :)

Od mamy dodatkowo dostałam bardzo ładną sukienkę,uniwersalna na każdą okazję :)



Resztę rzeczy pokażę wam w następnym poście :)

A dodatkowo dzisiaj mamy 2 rocznicę ślubu :)

1 komentarz:

  1. W takim razie wszystkiego najlepszego, i wytrwałości z okazji rocznicy! :)
    Ładne pazurki, bardzo lubie ten żółty limonkowy, mam coś w tym stylu z Avonu. Świetny odcień na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram