środa, 15 maja 2013

Mini miniaturki :)

No nie mogłam się powstrzymać! :)

Może po nich przekonam się do piasków,bo Paese nie dało rady.
Zainwestowałam w miniaturki OPI Mariah Carey.

Dzięki wa dorwałam je w Tk Maxx,ale załamałam się bo w pierwszym w którym byłam nie było,dopadła mnie czarna rozpacz że nie ma,wykupili i w ogóle.
Pojechałam do drugiego i były chyba 3 zestawy.Dodatkowo było z 7 zestawów miniaturek kolekcji Niemieckiej,ale jakoś nie spodobały mi się.

Szybko złapałam jeden zestawik i z uśmiechem na twarzy mogłam zacząć zwiedzanie Tk Maxx'a , bo akurat w tym często nie bywam :)

Zestaw jak widać kosztował niecałe 45 zł za 4 miniaturki.
Myślę że cena nie jest wygórowana,z tym że na allegro najtańszy zestaw to o ile się nie mylę to 69 zł.




A teraz każdy osobno:

Get Your Number


Can't Let Go


The Impossible


Stay the Night


Kolory jak dla mnie przyciągają oko,znacznie bardziej podobają mi się od zwykłych piasków.

Niedługo każdy wyląduje na paznokciach :)
Pogoda dzisiaj dopisała,wybrałam się na zakupy i dorwałam kilka rzeczy :)

Ale o tym kiedy indziej ;)

1 komentarz:

  1. Oo, szkoda, że nie ma u mnie tk maxxa, od razu bym kupiła, zazdroszczę i czekam na recenzję :))

    OdpowiedzUsuń

Instagram