piątek, 22 marca 2013

Zielono mi!

Tak kochane,

pierwszy dzień wiosny już za nami,a na trawnikach leży śnieg!
Dobija mnie ta pogoda,chciałabym już słońce i ciepełko,mam chociaż nadzieję że na święta będzie ładnie.

Ja postanowiłam poprawić sobie humor lakierem do paznokci.Nie kupiłam nowego i jak na razie nie planuję kupna (aż dziwne),zdecydowałam się na lakier którego jeszcze nie próbowałam,a mam go z wymianki.

Lakier marki ANNY Summer love,tak się nazywa.
Nigdy nie miałam okazji wypróbować tej firmy.






Paznokcie jeszcze w złym stanie,ale pracuję nad tym,mam nadzieję że niedługo wrócą do swojej formy.

Jutro weekend,dla mnie to nie wielka różnica,ale planujemy jechać na zakupy.
Ja potrzebuję kilku nowych kosmetyków,jakiś dodatków do domu i może ciuch na poprawę humoru :)
Liczę na owocne łowy,jak coś uda mi się kupić to na pewno się wam pochwalę! :)

Teraz czas na dalsze leniuchowanie,causki dla was :P

2 komentarze:

Instagram