sobota, 2 lutego 2013

Długa przerwa :)

Cześć wam,

Jak zwykle długo mnie nie było,ale teraz cały tydzień miałam drugą zmianę i nie miałam na nic sił.Na szczęście przyszedł wolny weekend więc można odpocząć i coś porobić :)

Przy okazji zajrzeć do was.

U mnie nic specjalnie się nie dzieje,póki co remont salonu przełożyliśmy,może na przyszły miesiąc.

Za to zakupów nigdy nie odkładam :)
Postanowiłam kupić lakier,z tego co wiem bardzo popularny kolor z tej firmy.
Mowa o Chanel 505 Particuliere.





Ten odcień strasznie mnie urzekł.Taki błotny brąz,ciężki do określenia ale cudowny :D
Jutro na 100 % maluje nim pazury!:D
Dodam swatche, może uda mi się jakoś uchwycić piękno tego koloru.

Dodatkowo trafiłam dzisiaj w rossmanie chusteczki do demakijażu z Bourjois w promocji za 11,99zł.
Postanowiłam spróbować tego wynalazku,może któraś z was już testowała i jest zadowolona :D



Dobrze  że można wrzucić do torebki i nosić przy sobie,nigdy nie wiadomo kiedy będą potrzebne ;)

A teraz kochane,szykuje się na "ostatki" więc żegnam was już dzisiaj i pozdrawiam :*

2 komentarze:

Instagram