niedziela, 30 grudnia 2012

Zaniedbuję was!

Cześć wam kochane!

Z góry was bardzo przepraszam,że tak długo mnie tutaj nie było ale ta praca całkowicie mnie pochłania.
Kiedy mam wolne,to albo sprzątam albo odpoczywam albo muszę coś załatwić.
Mam tylko nadzieję że po nowym roku wszystko się ustatkuje :)

Co do świąt,spędziliśmy rodzinnie.Wigilia z moimi rodzicami,pierwszy dzień świąt z moimi teściami a drugi u mojej siostry,więc nie było mowy o odpoczynku :)
Prezenty w tym roku mnie ucieszyły,resztę osób tak samo,więc nie było żadnych nie trafionych :)

Ja dostałam 4 lakiery Orly
Odżywkę do paznokci Peggy sage
oraz woskowane spodnie z Reserved :)

Zdjęć za bardzo nie mam,ale obiecuję po nowym roku :)

W takim kartoniku dostałam swoje lakiery :)



A teraz coś z zimowych wyprzedaży :)

W ostatnim czasie trochę buszowaliśmy po sklepach i udało mi się zakupić kilka rzeczy,dla mnie ciekawych.
Pierwsza w moje szpony wpadła interesująca bluzeczka w Stradivariusie.
Cena zawrotna,bo 29,99zł i była ostatnia.Modliłam się żeby się zmieścić :D



A dzisiaj udało mi się trafić na dwie rzeczy
25 gumek do włosów w C&A za 4,90 zł


I śliczne skarpetki z kokardką 17zł / 3 pary


Jutro znowu czeka mnie praca,ale później miła i sympatyczna zabawa mam nadzieję :)

Może uda mi się jeszcze przed pracą coś dla was wyskrobać :)

Teraz uciekam odpocząć i zrelaksować się

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram