czwartek, 8 listopada 2012

Rozwiązanie

Cześć kochane,

Przychodzę dzisiaj z rozwiązaniem ostatniej zagadki i aktualizacją mojej kolekcji lakierowej.
Była tylko jedna odpowiedź - 23 sztuki.
Niestety mam ich 47 sztuk a z tego 9 do pozbycia się :)

Tym razem lakiery podzieliłam firmami a nie kolorami,no to przedstawiam mój zbiór :D



*Essie Vermillionaire
*Essie Mesmerize
*Essie Not Just A Pretty Face
*Essie Mademoiselle


*Essie Sand Tropez
*Essie Laquered Up
*Essie Chinchilly
*Essie Cute as a button
*Essie Size Matters


*OPI Java Mauve-A do oddania
*OPI San Tan-Tonio
*OPI Ski Teal we drop
*OPI Wooden Shoe Like to Know?


*OPI That's Hot! Pink
*OPI My Address is "Hollywood"
*OPI A taupe the Space Needle do oddania
*OPI French Quarter for Your Thoughts do oddania
*OPI Honk If You Love OPI
*OPI Atomic Orange do oddania


*Golden Rose Paris nr 230
*Golden Rose Paris nr 94 do oddania
*Golden Rose Classics nr 187
*Golden Rose Classics nr 184 do oddania
*Golden Rose Classics nr 193
*Golden Rose Classics nr 117
*Golden Rose Holographic nr 119


*ORLY Meet Me under the mistletoe
*ORLY Pure Porcelain
*ORLY Ma Cherie
*ORLY Anciend Jade
*ORLY Sea Gurl do oddania


*Essence nail art stampy polish 002 stamp me! black
*Essence nail art special effect! topper 02 circus confetti
*Essence nude glam 04 Iced latte


*China Glaze 551 Fairy Dust
*China Glaze 70899 One More Merlot


*Catrice 770 Put Lavender On Agenda
*Catrice 840 Genius In The Bottle


*KIKO nr 371
*KIKO nr 216 już nie mam


*CHANEL 577 Mimosa


*Sally Hansen Salon Manicure Camelia


*Wibo Amazing Amazone nr 2 do oddania


*Revlon Top Speed nr 305 Electric do oddania


*Deborah Shine Tech nr 18 Tecnologia Brevettata


*My Secret nr 104


*Ados 55

Trochę się tego nazbierało,dlatego sama sobie się nie dziwię że czasem trudno mi zdecydować jaki wybrać lakier.
Niestety kolekcja stale się powiększa zamiast zmniejszać się ale co zrobić - to już lakieroholizm :D

Piękna dzisiaj pogoda za oknem,może po południu wybiorę się na jakiś spacer,ponieważ wczoraj tak lało cały dzień,że nie chciało się wystawiać nosa na zewnątrz.

Jak na razie uciekam ogarnąć mieszkanie a później się pomyśli :)

Pozdrawiam :*

3 komentarze:

  1. noo zbior pokaźny. Tez mam tak, że nie wiem który lakier wybrać więc często pytam o to mojego TŻ-ta:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno być 5 kolorów i wtedy byśmy nie miały problemów :D

      Usuń
  2. fajne kolorki ;) ja mam dokładnie tak samo, co chcę sobie paznokcie pomalować, to wielki problemy - czym? ;D

    OdpowiedzUsuń

Instagram