piątek, 12 października 2012

Wracam do żywych :)

No wreszcie,

Już dobrze się czuję,wyszłam nawet z domu mimo że nie jest tak ciepło ale czuję się dobrze i jestem szczęśliwa!

Wspominałam wam i pokazywałam ostatnio szablony do brwi zakupione na butiqueuk i muszę wam powiedzieć że są super!Fakt,na początku ciężko sobie przytrzymać jedną ręką,ale jak się nabierze wprawy to niż trudnego pewnie.Z efektu jestem zadowolona na 100%,same zobaczcie jak mi wyszło na pierwszy raz:



Widać że mam jakieś brwi,bo z tymi moimi naturalnymi to średnio się sobie podobam,ponieważ do tego koloru włosów dziwnie wyglądają bez podrasowania :D

Fakt,że muszę się stopniowo przyzwyczajać do przyciemnienia brwi bo od razu taka zmiana to nie dla mnie,ale chyba zostanę przy tym :)
Kupiłam sobie też szminkę Catrice,pierwsza moja w kosmetyczce!!! Nie wiem czy mój kolor i czy dobrze będę się w niej czuć,ale co tam,jedną chociaż trzeba mieć!

Pokażę wam może wieczorem,może jutro :)
Teraz uciekam opiekować się chorym mężem,teraz na niego padło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram