wtorek, 16 października 2012

To lubię - wymianki!

O,tak!

Byłam na tej rozmowie a w sumie to nie byłam :D Ludzie zrobili sobie chyba z tego olewkę,nikt się nie interesował czekającymi osobami na rozmowę,więc wzięłam się i zabrałam stamtąd.Jeszcze na dodatek firma okazała się nie za ciekawa,więc dziękuję.Zacznę wysyłać cv tylko tam,gdzie na pewno chciałabym pracować.

Dzisiaj zawitał do mnie listonosz i od razu wręczył mi dwie paczuszki :) Od razu banan na buzi i czekałam tylko na rozpakowanie.Pierwsza wymiana była z bellitkaa,zaś druga wymiana z moherowa :)
Obydwie wymianki baaardzo udane,chętnie jeszcze podejmę współpracę z tymi bloggerkami. Zyskałam kilka ciekawych rzeczy,które chętnie wypróbuję i przetestuję :)
Zobaczycie też dwa zdjęcia przerobione w programie,zaczynam bawić się i kombinować,może coś ciekawego z tego wyjdzie :)



Wymianka z bellitkaa



Wymianka z moherowa


A więc co zyskałam:
*Garnier BB Cream 02 light 50ml
*Essence Sun Club brązujący róż dla brunetek - 02 good night darling
*Essence Sun Club zestaw 8 cieni do powiek - 02 long beach
*Garnier Czysta Skóra żel oczyszczający odblokowuje pory
Dodatkowo
*czerwony lakier do paznokci
*próbki kosmetyków

Może za jakiś tydzień lub szybciej postarał się zrobić aktualizację zakładki wymiana,kilka rzeczy może się znajdzie które walają się po domu,a komuś się mogą przydać :)

Aaaa i czekam na kolejne spotkanie bloggerek we wrocławiu,może wtedy już będę o nim wiedzieć i z chęcią spotkam się z wami kochane :)
Bloggerki z wrocławia - łączcie się! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram