niedziela, 14 października 2012

Sobotni makijaż i gratis

Cześć dziewczyny,

W ostatnim czasie chyba dni nie są dla mnie najlepsze.Składa się na to wiele czynników,najpierw wariacje żołądkowe,potem inne mniej ciekawe sprawy.Mam takie dziwne wrażenie,że gdy zaczyna się ta pora roku,czyli jesień,wszystko zaczyna się psuć i walić na łeb!Mimo,iż uwielbiam te kolorowe liście lecące z drzew,zapach palenisk i ten wieczorny chłód,to wolę żeby się to już skończyło.Jesienna chandra jak nic!

Ale dość pieprzenia głupot i smęcenia.Trzeba spiąć pośladki i iść do przodu mimo wszystko.

Wczoraj idąc po mieście zauważyłam,że otwarty został nowy rossmann w Kameleonie.Z tej okazji zrobili specjalną gazetkę promocyjną,kilka rzeczy się znalazło no więc weszliśmy.Przy kasie okazało się że każdy paragon dostaje jakiś gratis,podeszliśmy do pań i dostaliśmy mini zestaw Nivea :)




Bardzo fajny zestawik,przydatny szczególnie na jakąś podróż :)

Chcę wam teraz pokazać pomadkę o której mówiłam,Catrice Ultimate Colour 130 Frozen Rose :)


Na ustach nawet fajnie się prezentuje,jak na mój pierwszy kolor to jest ok.Wahałam się między nude a tą,stanęło na tej.


Tak się prezentuje z pomadką nawilżającą,ponieważ mam teraz strasznie suche usta i muszę je nawilżać.
A co do makijażu to muszę się nauczyć robić dobre fotki,bo wyglądam strasznie blado i makijaż średnio widać!




Proszę nie zwracać uwagi na strój i fryzurę,bo to było rano po wstaniu :D

Kreski zrobiłam dzięki cieniowi z paletki Sleek oraz płynu Duraline :) Teraz jest łatwo,szybko i przyjemnie!

Uciekam kochane na wieczorny seans filmowy,buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram