wtorek, 9 października 2012

Musiałam mieć i mam.

Hej wam,

Pogoda jak widać troszkę się polepszyła,świeci słoneczko,ale czy jest ciepło to nie wiem bo nie wychodziłam nigdzie :)Obstawiam że będzie max 15 stopni,bo czas ciepełka chyba już minął :)

Wczoraj,całe podniecone pognałyśmy z M. po odbiór zamówionych rzeczy na butiqueuk :)
Tak się dobrze złożyło że siedziba jest akurat we wrocławiu i kosmetyki można mieć kiedy się chce.Mi takie coś zdecydowanie odpowiada.

No więc ruszyłyśmy w miasto po łowy.Trafić trudno nie było,pani baaaardzo miła i sympatyczna,z takimi ludźmi lubię robić interesy :)

Ja wybrałam sobie:

*pędzel Hakuro H50S
*szablony do brwi ELF








Sławny pędzel,zachwalany przez wszystkich,mam nadzieję że mnie też zachwyci :D
Do tej pory używałam gąbeczki do podkładu,ale średnio mi się nią aplikuje.

1 komentarz:

  1. Pędzle Hakuro mnie kuszą ale nie mogę się zebrać za zamówienie;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram