niedziela, 28 października 2012

Miła niedziela :)

Cześć wam kochane,

Moja niedziela mija w bardzo miłej atmosferze :) W sumie również pod znakiem spontanicznych zakupów :)
Nabyliśmy nowe firanki,ja kupiłam sobie co nieco,ale to za chwilkę.

Taka piękna była pogoda dzisiaj,ale lekki mrozik dało się odczuć.Przeszliśmy się po parku,pięknie wyścielony liśćmi w różnych kolorach :) Dodatkowo przez konary drzew,na których zostały resztki liści,pięknie świeciło słońce :)





Taka jest u mnie jesień! :)
Spacerując tak,nogi zaniosły nas do Centrum handlowego,żeby troszkę się ogrzać i popatrzeć co jest ciekawego.Ja już jakiś czas czaiłam się na zimowy komin,bordowy który był za 59zł w C&A,więc stwierdziłam że jeszcze się wstrzymam.Będąc tam dzisiaj przez przypadek,okazało się że jest -20% na cały asortyment,więc moje oczy momentalnie się ucieszyły :)
Do komina dołączył bordowy sweterek na guziki,który kosztował 45zł bez obniżki,czyli jakieś 36 po :)
Dodatkowo wstąpiłam do Stradivariusa,po zwykłą czarną bokserkę.


Sweterek bardzo ciepły,w sam raz na nadchodzącą pogodę.

Na sam koniec mąż podarował mi śliczne tulipany :*


Niedzielę zaliczam do udanych :)

A  jak wasz weekend ?
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram