poniedziałek, 15 października 2012

Kulinarnie dziś

Dzisiaj inny post,bez marudzenia i kosmetyków :D

Wczoraj będąc na zakupach w Biedronce,dojrzałam makaron.Makaron z Lubelli,ciemne gniazdka i wskoczył do koszyka :)

A z tego wyczarowałam makaron z szynką,groszkiem i pieczarkami :)




Szybkie,pyszne czyli czego więcej chcieć? :)

Dodatkowo,wczoraj wybraliśmy się na poszukiwanie jesieni.W tym celu stwierdziliśmy,że najlepsze możliwe miejsce to Ostrów Tumski :)


Piękna pogoda,ciepło i przyjemnie :) Takie widoki uwielbiam,a jesień znalazłam tam gdzie zawsze:


To jest moja jesień :) Idealnie piękna.
Dzisiaj nie będę wam za dużo pisać bo i po co.Wczoraj się naprodukowałam i starczy :)

Ale trzymajcie za mnie kciuki babki,bo jutro idę na rozmowę kwalifikacyjną.
Napiszę wam co i jak jak wrócę :)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

Instagram