sobota, 27 października 2012

Dwu kolorowy,w tą brzydką pogodę

Hej wam,

W ostatnim czasie zdecydowaliśmy się na kupno małego sprzętu do kuchni.Gdyby nie promocja w pewnym sklepie,to całkiem możliwe że nie skusilibyśmy się na kupno,no ale :)
Mowa tutaj o Ekspresie do kawy Italico. Promocja aktualnie jest w sklepie Biedronka, ekspres można kupić za 149zł,pewnie niektórym ta kwota wyda się śmieszna,ale jak dla mnie ekspres jest dobry jakościowo i jak dla nas zdecydowanie wystarczający,ponieważ codziennie kawy nie pijemy :)




Muszę wam powiedzieć że jestem w szoku,patrząc za okno.Od samego rana pada śnieg,chwilami aż sypie.Na dworze już jest biało,jak w prawdziwy zimowy dzień!Nie spodziewałam się,że zima zagości u nas tak szybko.Głowiłam się czy na wszystkich świętych spadnie śnieg,a tu nie ma jeszcze listopada a nas zasypuje!
Ale nie dajmy się!

Ja się nie daję w te ponure i pochmurne dni i cieszę się słonecznymi paznokciami :)
Postanowiłam wypróbować lakier z ostatniej wymiany,mam na myśli Essie Vermillionaire. Ten lakier Essie należy do tych z wąskim pędzelkiem ale i tak źle się nie malowało.







Piękne kolorowe paznokcie przypominają mi o czasie wakacyjnym.Co prawda zawsze zestawiałam na odwrót te dwa kolory,lecz teraz w roli głównej znalazł się pomarańczek Essie.

Popołudnie sobotnie,brzydko za oknem więc czas iść zrobić dobrą herbatkę i poczytać lub pooglądać coś ciekawego :)

Pozdrawiam was :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram