czwartek, 25 października 2012

Dwie ostatnie są :)

Tak,tak :D
Doszły dwie i za razem ostatnie paczuszki wymiankowe :D
Szkoda,że to ostatnie w najbliższym czasie,ponieważ uwielbiam wymiany!! :)
Ale przejdźmy do sedna sprawy.Jedna wymiana była z Moniką , z tej wymianki zyskałam lakier Essie Vermillionaire,piękny pomarańcz :)
Takiego pomarańczu w sumie nie mam,mam tylko z OPI który jest na wymianę,ponieważ takim pędzelkiem źle mi się operuje :) Ale z pewnością dzisiaj lub jutro trafi do mnie na pazury! :D

Druga z wymian,jest z portalu szafa. Z tej wymiany mam Lancome odświeżający tonik do twarzy 50ml.
Taka miniaturka produktu na wypróbowanie.




Nabyliśmy nową rzecz,może wieczorem lub jutro powiem co to takiego i przedstawię wam zdjęcia :)

Teraz czas robić obiad więc śmigam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram