czwartek, 18 października 2012

Ciepły,jesienny dzień :)

Hej kobiety :)

Jak widać za oknem,pogoda nam dopisuje i mam nadzieję że tak będzie przez cały weekend.
Dzisiaj wybrałam się na poszukiwanie kurtki zimowej.Wylądowałam na placu targowym zielińskiego.
Tam wpadł mi w oko jeden płaszczyk,jak na oko normalny,z kapturem lekko pikowany.Gdy zapytałam pana o cenę,to myślałam że się przesłyszałam lub nie dosłyszałam... Cena wynosiła 520 zł,uwierzycie? Oczy mi wyszły,podziękowałam i poszłam.
Nie tracę nadziei i szukam dalej :)

Będąc na mieście,musiałam załatwić kilka spraw,wybrałyśmy się z M. do Super Pharm. Chciałam skorzystać z promocji na krem do twarzy Dermika. Skusiłam się,bo to tylko 8,99zł/30ml ale mam ochotę go wypróbować,a za taką cenę mi nie szkoda jak nie spełni moich oczekiwań :)




Dermika Aquaoptima Krem głęboko nawilżający SPF 6/ Krem na dzień
Ważność kremu jest długa,aż do 2015 roku.
A oto kilka słów od producenta:
Krem przywraca optymalny poziom nawilżenia każdego typu cery, zarówno w głębszych, jak i powierzchniowych warstwach.Poprawia elastyczność,gładkość i świetlistość cery.Skóra jest jędrna,nasycona wilgocią,chroniona przed czynnikami zewnętrznymi.

Krem polecany jest do stosowania na dzień,do każdego typu cery narażonej na utratę wody i stres w celu poprawy nawilżenia,co jest podstawą utrzymania młodości cery.

Krem opracowano na bazie składników stanowiącą biologiczną pułapkę wody,która uwalnia się stopniowo,zapewniając wielogodzinną poprawę nawilżenia skóry:

*BIO-HYDRATION COMPLEX - składniki,które poprzez zjawisko osmozy napełniają odwodnione komórki naskórka wodą.Już po 4 godzinach zwiększa nawilżenie o ponad 30%,które utrzymuje się przez minimum 24 godziny

*ANTI-RADICAL COMPLEX - wyciąg z granatu chroniący skórę przed wolnymi rodnikami i procesami starzenia się

*Biologiczny czynnik ochronny - algi i filtry uv - chroni skórę przed promieniowaniem uv i spowolnieniem metabolizmu komórkowego

Nic więcej nie było tam dla mnie,szczególnie że wszystko mam,ale co rusz wymyślam sobie coś nowego.

Teraz uciekam zmywać pazury,palować i robić domowe frytki bo mnie naszła straszna ochota! :)

Pozdrawiam was:*

4 komentarze:

  1. miesiąc temu również był na podobnej promocji :) używam go dość sporadycznie, ale nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wiedzieć :) Chociaż jedna pozytywna opinia ;)

      Usuń
    2. :) hehe tak ... ale na szał się nie nastawiaj :) jest przyzwoity :)

      Usuń
  2. Ja też mam ten krem Dermika Aquaoptima, tylko ja kupiłam pełnowymiarowy i pełnopłatny. Co tam, wart jest swojej ceny głownie teraz podczas sezonu grzewczego, bardzo dobrze nawilża skóre, od kiedy mam ten krem nie czuje nieprzyjemnego ciągnięcia skóry w ciągu dnia. Po zmyciu makijażu odnoszę wrażenie, że skóra jest w lepszym stanie, elastyczna i gładka i nie sucha. Tu sie Dermika popisała. Krem super.

    OdpowiedzUsuń

Instagram