poniedziałek, 8 października 2012

Bo wam nie pokazałam!

No tak,

Dokonałam wymiany i nawet wam nie powiedziałam!Niby człowiek bez pracy :/ Ale pewne rzeczy wylatują z tego łba.
Także nadrabiam,ponieważ moja kompanka z wymiany już ujawniła łowy,teraz czas na mnie! ;D

Wymiany dokonałam z sympatyczną bloggerką Kosmetycznie i nie tylko :) 

Oto jak się prezentowała przesyłka:


Zawsze robi mi się miło,gdy dostaję takie przesyłki :) 
Próbki wszystkie chętnie przygarniam i używam.

Co do pudru transparentnego,to używam go może 2 dzień i dużo nie powiem,ale zauważyłam że fajnie matuje cerę,wydaje mi się że ma jakiś nieprzyjemny zapach w pudełeczku a na twarzy nic nie czuć całe szczęście.
Strasznie chciałam mieć i używać ten puder,sama nie wiem czemu aż tak bardzo mi na nim zależało ;D
Starczy mi pewnie na długo,ponieważ jest bardzo wydajny,wystarczy raz nabrać na pędzel i gotowe.

Czekam na jeszcze jedną przesyłkę wymiankową i już nie mogę się doczekać aż dojdzie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram