środa, 12 września 2012

Wreszcie są!

Kochane,

W końcu widać że mój blog powoli rozwija skrzydła i to dzięki wam!Prężnie przybywacie i obserwujecie co się tutaj dzieje! Nawet nie wiecie jak bardzo wiele to dla mnie znaczy,bo jeszcze niedawno miałam wrażenie,że piszę bo piszę,ale chyba niektóre z was czytają i doceniają wypociny! :)
Mam nadzieję,że przybędzie liczna grupa :)


Ostatnio dość długo czaiłam się na pewne buty,a chodzi o Nike Air Max 90 :) Zrobił się na nie szał,nie wiadomo dlaczego,ale mi od razu przypadły do gustu.Niestety,okazały się bardzo drogie w sklepie,bo ok 300-500 zł,a ja nie dam tyle za buty więc troszkę poczekałam.Później zaczęłam szukać na allegro i kilka par przeszło mi koło nosa!Zupełnie niechcący okazało się że ktoś z rodziny M. ma sklep z butami,ale tam też wyszedł psikus bo nie było rozmiaru,a z zamawiania nic nie wyszło.
W końcu znalazły się takie,które udało mi się wylicytować za bardzo dobrą kwotę! :)






Są piękne,czarno - fioletowe czego oczywiście na zdjęciach nie widać.Już nie mogę się doczekać aż w nie wskoczę i będę śmigać po ulicach,ale na razie czekam aż będzie sucho,ponieważ jak na razie leje cały dzień :]

Póki co lecę zrobić herbatkę z cytrynką i pod kocyk :*

1 komentarz:

Instagram