niedziela, 23 września 2012

Kilka nowości

Hej kochane,

Mnie moje przeziębienie dalej nie opuściło chociaż zwalczam je z całych sił!Najgorszy jest dla mnie katar który mi towarzyszy...

Wczoraj całą rodziną pojechaliśmy na małą imprezę a dokładniej na roczek mojego siostrzeńca :) Mój kochany mały maluch już sam chodzi,ba zasuwa prawie biegiem :)  Humorek mu dopisywał przez całe przyjęcie,również wtedy kiedy zobaczył prezent od nas czyli konia na biegunach :) Okazał się główną atrakcją.Była też kuzynka małego Kubusia,Lenka która ma 10 miesięcy i jest równie żywa,wesoła i towarzyska :D
Najbardziej Kubie pod pasował mój mąż,spacerował z nim,głaskał po buzi ;D To był słodki widok,niech powoli się przyzwyczaja do dzieci ;)

Nie trzeba nic więcej dodawać:








Dodatkowo dzień przed,czyli w piątek postanowiłam kupić kilka rzeczy które albo się skończyły albo od dawna planowałam je kupić i tak schodziło.
Postanowiłam skorzystać z promocji w Super Pharm i kupiłam płyn micelarny z Eveline.
W Drogerii Natura znalazłam dla siebie lakier z My Secret oraz cienie z Essence :)
Zakupy w zasadzie udane,za to mój mąż nabył dwie pary butów,o! :)





Niedługo zapewne pokaże wam każdy produkt z osobna,powiem co o nim myślę i jak się sprawuje :)

Dzisiaj was już żegnam i pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram