wtorek, 18 września 2012

Ładna pogoda a ja ... ?

Kochane,

Ostatnio jakoś rzadziej zdarza mi się tutaj coś pisać,może to efekt zbliżającej się jesieni?Chociaż dzisiejsza pogoda mówi nam zupełnie coś innego :)
A ja budząc się rano zaczęłam odczuwać silny ból gardła i źle się z tym czuję :/ Strasznie mi to przeszkadza więc co chwilę psikam sobie czymś,żeby szybko sobie pomóc.Ogólnie czuję się jakby miało mnie coś rozłożyć,ale oby tak nie było!!!

Kilka dni temu naszło mnie na czerwony lakier,bo ostatnio jakoś nie gościł na moich paznokciach.Postawiłam,jak dla mnie na klasyczną czerwień Essie Lequered Up.Uwielbiam go za jego kolor i super trwałość na moich paznokciach :)




Dodatkiem był Topper Essence Circus.

Teraz mam ochotę na jakiś brąz,kawę z mlekiem :)
W takim razie idę poszperać w koszyczku z lakierami i leczyć się :)

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram