środa, 1 sierpnia 2012

Wielki powrót :)

Witam kochane,
W niedzielę wróciłam z długich wakacji :) Tęskniłam za wami,ale szczerze to wcale nie chciało mi się wracać!W zasadzie nie wiem od czego zacząć bo jest tego tak dużo.
Zacznijmy od samego początku,czyli okropnego pakowania!Nienawidzę się pakować,nie wiem nigdy co zabrać itd. No ale w końcu spakowaliśmy się w niedzielę,a w poniedziałek był wyjazd.Czekaliśmy na dworcu godzinę wcześniej.Oczywiście było tyle ludzi że było 30 minut opóźnienia... Także przed nami była bardzo długa podróż,bo ok. 25 godzin.Na dodatek,czekała nas niespodziewana przesiadka,która nastąpiła ok 21-22 godziny.Autokar był mega niewygodny,ale noc jakoś minęła.Cały dzień jechaliśmy przez Włochy,aż w końcu przed 19 dotarliśmy do Rzymu,koniec podróży! :)

Później już tylko trzeba było dojechać do domu i cieszyć się wakacjami.
Zwiedziłam strasznie dużo rzeczy,a przede wszystkim słynne zabytki w Rzymie,ciepłe nadmorskie plaże i centra handlowe jak każda kobieta :)
Bardzo chciałabym wam wszystko opowiedzieć i pokazać,ale wyszła by z tego niezliczona liczba postów!

Mieszkaliśmy w małym miasteczku położonym w górach,niedaleko Rzymu.Codziennie jeździliśmy gdzieś coś zwiedzać lub po prostu plażować :)

Handel na plaży :)


Już prawie pusta plaża



Montorio Romano,widok z góry 



Cudowne zabytkowe uliczki


Zrobiliśmy chyba z 800 zdjęć,chciałabym wam wszystkie pokazać,ale ale... Już mi wyskoczyło coś takiego,że przekroczyłam limit zdjęć!!!!!! Lipa,bo myślałam że nie ma tutaj czegoś takiego.

Czy macie na to jakiś sposób!?


Najwęższa uliczka w Montorio


Colloseum


Colloseum





Oj,jak ja bardzo tęsknie za tą pogodą,widokami i za wszystkim tym co tam jest.Mam nadzieję,że za rok uda nam się znów tam wybrać i zwiedzać dalsze zabytki i inne ciekawe rzeczy może bardziej odległe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram