środa, 8 sierpnia 2012

Coś dla oka i dla podniebienia :)

Hej wam,

Z braku kilku produktów w domu musiałam udać się do sklepu a konkretniej mówiąc do biedronki :) Swoją drogą kilka dni temu oglądałam reklamę z tego sklepu i coś wpadło mi w oko,ale wahałam się - kupić czy nie ... I tak dzisiaj byłam zmuszona iść i dorwałam co chciałam!Mianowicie mowa o satynowych wieszakach :) Były już tylko 3 zestawy,ten co chciałam to nie było akurat,ale inny mi się spodobał ;D Za 5 wieszaków trzeba zapłacić 11,95 zł.Cena jest bardzo niska,bo takie same na allegro,są po 32zł bez wysyłki.

Tak wygląda zestaw:


Cieszę się mogąc mieć coś takiego ładnego w szafie :) Może jak będą jeszcze w innej biedronce te co chcę,to może się skuszę.
To było coś żeby nacieszyć oko :) Teraz przejdziemy do części cieszącej podniebienie :)

Ostatnio polubiłam robić jakieś inne potrawy niż zawsze,o innym smaku,konsystencji i różnych połączeniach.Może zacznę częściej robić posty kulinarne?Zobaczymy :)

Ja dzisiaj skusiłam się na zrobienie zupy kremowej czosnkowej.W gruncie rzeczy okazała się bardzo prosta w wykonaniu ;)

Podam przepis dla chętnych :)

Składniki:
- ok. 1,2l bulionu
- 7 średnich ziemniaków
- pół cebuli,najlepiej dużej
- duża główka czosnku + 2 ząbki
- 2-3 łyżki śmietany 30%
- sól,pieprz

Przygotowanie:
Ziemniaki obrać,umyć i pokroić w kostkę.Zalać bulionem i gotować na małym gazie.
Cebulę umyć,obrać i również pokroić w kostkę,smażyć na patelni z 3 łyżkami oliwy aby się zeszkliła.Następnie obrać główkę czosnku,pokroić drobniutko i wrzucić na patelnię do cebuli.Smażyć,żeby się lekko zarumieniło i wrzucić do gotujących ziemniaków.

Wszystko gotować w bulionie przez 20 minut,aż ziemniaki będą bardzo miękkie a następnie wszystko zmiksować na krem.Dodać wyciśnięty czosnek i śmietanę.
Można jeszcze troszkę podgotować na gazie.

Podawać z grzankami i posiekaną pietruszką :)
Smacznego kochane :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram