środa, 4 lipca 2012

Nie da się uniknąć okazji :)

Witam was,

Czasami muszę się wam przyznać że czuję się jak łowczyni promocji z programu na TLC :) Dzisiaj CAŁKIEM przypadkiem,po drodze do sklepu spożywczego skręciło mi się do SH.Oczywiście,nie udało mi się wyjść bez niczego :P W poniedziałek nabyłam cudowną mgiełkę w pepitkę :) Wiąże się w piękną kokardę pod szyją.


Kosztowała mnie całe 6zł,więc prawie jak darmo!!

Dzisiaj znalazłam ciekawą bluzeczkę Atmosphere :) Górę ma z koronki,reszta szara :)



To był droższy zakup,bo aż 16 zł :D To i tak nie wiele,jakbym miała iść i kupić w sklepie.Nic się chyba nie poradzić na zakupowe maniactwo ;D Ale cóż,każda kobieta uwielbia robić zakupy,to normalne :)


Pogoda jak pogoda,pada,grzmi ale i tak to nic nie daje bo jest okropna duchota!! Marzy mi się jeden deszczowy,zimny dzień :)
No ale dzięki takiej pogodzie może pójdę na spacer,bo nie lubię łazić jak pada ;)

Uciekam od was,do następnego :*

2 komentarze:

Instagram