piątek, 8 czerwca 2012

Wspaniałe popołudnie :)

Witam kochane,

Wczorajszy dzień nie zaczął się za ciekawie... No ale już późniejsza jego część była idealna :)
Najpierw był pyszny obiad na mieście (strasznie się opchałam :) ) później skoczyliśmy na chwilkę na działkę,żeby obadać teren przed sobotnim grillowaniem.Przy okazji zebraliśmy trochę szczypiorku i sałaty :)





Taką porą roku jest tam pięknie :) Kwiaty kwitną,owoce dojrzewają ogólnie pachnie latem :)
Paznokcie jakie wczoraj zrobiłam,są czerwone z domieszką złota :) Lakier to oczywiście Essie Laquered Up,który wam ostatnio pokazywałam.Do tego złoty brokat i złote pieguski :) Nawet nie chcę myśleć,jak ja to będę zmywać!


Później mój kochany mąż zabrał mnie do ogrodu japońskiego :) Uwielbiam tam chodzić,bo jest cudnie :) Mogę dam przesiadywać godzinami,podziwiać te wszystkie rośliny,ryby,kaczki :)










Zawsze szkoda wracać do domu :) No,ale zawsze można znów tam wrócić :P

teraz uciekam sprzątać itd buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram