czwartek, 21 czerwca 2012

Lakierowy misz masz :)

Cześć kochane,

Dzisiaj dotarła do mnie paczka z dwoma lakierami Essie z Paatal.pl :) A wczoraj nie mogłam się powstrzymać i kupiłam lakier z Catrice 700 Birdy Reloaded!,bo okazał się mega podobny do Chanel :)
Te co dzisiaj przyszły to Sand Tropez i Mesmerize,obydwa piękne :)

Ta noc,była dla mnie prawdziwym dramatem... Była taka straszna burza,że całą noc nie spałam i chowałam się pod kołdrę.Czasami tak mocno grzmiało,że myślałam że łamie się jakieś drzewo.Coś okropnego!!!

Dzisiaj mimo mojego nie wyspania przez burzę,od rana załatwiam jakieś sprawy.Teraz trochę czasu dla mnie więc zafarbowałam moje kłaczki a zaraz biorę się za pazury!W ruch pójdzie chyba żółć od Catrice,może jeszcze wymyślę coś ciekawego do mani ;)


Catrice 700 Birdy Reloaded!





Essie Sand Tropez




Essie Mesmerize




Tak wyglądają lakiery,żółty ma taki złoty shimmer :) 
Uciekam brać się za paznokcie :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram