środa, 23 maja 2012

Wiosenne barwy :)

Cześć kochane,

Jak wam mija początek tygodnia? Mi całkiem dobrze,poza dokuczającą temperaturą :) Nie lubię jak jest tak duszno i nie ma czym oddychać.Wczoraj lekki deszczyk zupełnie nic nie dał,dzisiaj znów parówka :) Marzy mi się tylko kilka dni ochłodzenia! :)

Ale dość o pogodzie,przejdźmy do innych może ciekawszych rzeczy :)
Wczoraj dzwoniła do mnie pewna pani w sprawie pracy i może coś z tego będzie ale jakoś specjalnie się nie nastawiam bo nie ma po co :)

Teraz może paznokcie.Ano teraz na moich gości turkusowy lakier z Golden Rose Paris.Wybór padł na niego tylko dlatego,że miałam pewien pomysł na zdobienie które niestety mi się nie udało no i tak już został.Miałam ochotę zrobić sobie "gazetowe" paznokcie :) Oglądałam nawet trochę filmików,wypróbowałam na jednym paznokciu no i zabrałam się do tego.Może coś źle robiłam,bo bardzo marnie się odcisnęło,więc postanowiłam zrezygnować :) Trzeba będzie jeszcze trochę poćwiczyć bo kuszą mnie takie pazury :)






Niestety nigdy nie udaje mi się uchwycić tego koloru na zdjęciach :/ Ale jesy to piękny turkusik :)
Oczywiście 2 warstwy lakieru i top coat :)

Wczoraj,za sprawą M. skusiłam sie na gazetę Uroda z mleczkiem do ciała :)


Gazeta razem z mleczkiem do ciała kosztowała 5,50 zł więc żal było nie kupić :) A mleczko jest firmy Bielenda z linii Bawełna :) Zapach ma  śliczny,zobaczymy jak się sprawdzi :)

Na razie uciekam :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram