niedziela, 6 maja 2012

Original Source,hot or not?

Hejka wam,

Babeczki wypróbowałam ten lakier z Essie.Niestety nie pokażę wam zdjęć,bo pomalowałam paznokcie u stóp,a ich nienawidzę także wybaczcie ale nie pokażę! ;D

A dzisiaj przedstawię wam znany doskonale żel pod prysznic,który ma wiele odsłon pięknych zapachów :) Opinie na jego temat są bardzo podzielone.
Cena żelu w Rossmannie,przynajmniej ja go tam kupowałam,zapłaciłam 9,99zł




Nie ukrywam,zapachy powaliły mnie na kolana ale postanowiłam wypróbować ten.Jego zapach przypomina mi czekoladowe pastylki miętowe,bardzo dobre czekoladki ;P
Fakt,jego konsystencja jest trochę lejąca i nie pieni się super.Jak za taką cenę,spodziewałam się lepszej jakości.Ale otwarcie ma przynajmniej przyzwoite :)



Podejrzewam że zużycie będzie szybkie przez konsystencję.Długość zapachu też nie jest rewelacyjna.
Plusem dla mnie jest zapach,a poza tym ma chyba same minusy...


Brzydki dzień,więc idę leniuchować przed obiadem :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram