niedziela, 22 kwietnia 2012

Wiosennie tak jakoś chyba:)

Siemanko :)

Mimo iż wczorajszy dzień zaczął się koszmarną pogodą,to później fajnie się rozpogodziło.Ruszyliśmy wtedy na małe zakupy,a przy okazji pooglądaliśmy sobie motory,bo był jakiś zjazd czy coś :) Dzięki słoneczku na dworze udało nam się też wyjść na spacer :)

Za sprawą bloga http://moody-gingers-stuff.blogspot.com/ na którym znalazłam wspaniałą recenzję nowej kolekcji lakierów Wibo Amazing Amazone, w której również znalazłam coś dla siebie i musiałam udać się do drogerii sprawdzić czy są dostępne. Dla siebie wybrałam taką trawiastą,wyrazistą zieleń :)


Nie używałam nigdy lakierów z tej firmy,ale muszę wam powiedzieć że mają świetną konsystencję i fajnie się rozprowadzają na pazurkach.Jedna warstwa lakieru może by wystarczyła,ale ja widziałam u siebie prześwity,więc dałam dwie warstwy standardowo.

Ciężko było uchwycić ten kolor na zdjęciach,a na dodatek dołożyłam stempelki.Nie są jakieś super,robiłam je pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałość :)




To dopiero mój drugi zielony lakier w kolekcji.Jeden mam z Golden Rose ciemną zieleń :)

Pozdrawiam was :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram