niedziela, 29 kwietnia 2012

Różowo fioletowy błysk?

Cześć babeczki,

Tak jak wam pisałam wczoraj,byłam na małych zakupach i za sprawą jednego z blogów, a mianowicie extensionbeauty.blogspot.com, odwiedziłam nowe stoisko z kosmetykami marki Flormar.Muszę wam powiedzieć,że faktycznie to stoisko może człowieka całkowicie pochłonąć!Lakierów było tyle,że wszystkich nie ogarnęłam,ale chętnie kupiłabym z 20 :) Ale jak na razie skusiłam się na tylko jeden dla przetestowania.Lakier ma numerek U16




Jego konsystencja nie powaliła mnie na kolana.Jest taka trochę lejąca,co sprawia że trzeba nanosić cienkie warstwy.W moim wypadku były to aż 3.I tak mi się wydaje,że do końca nie są dobrze pokryte.

z lampą




bez lampy







z lampą



Muszę wam powiedzieć,że jestem średnio zadowolona z tego lakieru.Szybko ściera się z końcówek paznokci,co rzadko mi się zdarza przy innych lakierach.Druga sprawa to gęstość,jak już pisałam jest trochę lejący a ja nie lubię tego w lakierach.Co za tym idzie,muszę nakładać minimum 3 warstwy.
Plusem natomiast jako takim może być duża baza kolorystyczna,może to mnie jeszcze przyciągnie ale zobaczymy.

A teraz lecę się relaksować :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram