czwartek, 19 kwietnia 2012

Niebanalny mani :)

Hejka wam

Przybywam do was z kolejnym manicure'owym postem :) To mi chyba jeszcze najlepiej wychodzi ;) Tym razem postawiłam na pomarańcz i holo.Nie lubię nudnych paznokci i przyznam że dawno nie miałam jednego koloru!Chyba muszę to w najbliższym czasie naprawić :) A jak na razie to czego użyłam do zrobienia mani (oprócz czarnego,miały być stempelki ale nie umiem ich robić!!!!)

Oczywiście niezastąpiony Seche Vite
Golden Rose Holographic 119
Essence do tempelków
Golden Rose Cassics Mini




Strasznie mi się podoba jak on się mieni! Bosko wtedy wygląda!!

A tak poza tematem,zainteresowały mnie kosmetyki Calvin Klein. Nie wiem jak się będą spisywać,ani nic.Ciężko dorwać jakąś recenzję.Czy któraś z was może używała coś z tej firmy?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram