sobota, 24 marca 2012

Zawitała wiosna!

Wróciłam baby!
Troszkę dzisiaj sprzątnęliśmy w chałupce.Pożegnaliśmy się z zimowymi kurtami i buciorami !Mam nadzieję tylko że śnieg już nie spadnie :D Po sprzątaniu przyszedł czas na spacer i małe zakupy ;) Alkohol na wieczór nabyty,truskawy i lody też ;D Ojjj będziemy dzisiaj grzeszyć ;P
A to moja wiosna :)
Piękny fioletowy tulipanek :) Jeżeli chodzi o tulipany to preferuję tylko dwa kolory,fioletowy i biały.Uwielbiam je.
Chce wam pokazać też moją lakierową zdobycz z Catrice.Jest to kolor który spodobał mi się na pewnym blogu,chociaż tam był z firmy Mollon ale nigdzie nie mogłam upolować tej firmy.Ale napatoczyła się drogeria Natura więc musiałam wejść i poszukać jakiegoś odpowiednika.W moje ręce wpadł właśnie ten lakier,Catrice 770 Put Lavender On Agenda.A tak się prezentuje:


Wydaje mi się że będzie taki pasujący do wszystkiego a mało mam takich lakierów.Pokaże wam go w najbliższym czasie na pazurach,jak mi odpryśnie niebieski :P

Uciekam cieszyć się resztką soboty,zróbcie to samo ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram