sobota, 3 marca 2012

Top coat

Cześć babeczki,
widać już piękną pogodę za oknem aż chce się żyć :) Słoneczko,bezchmurne niebo tylko jeszcze troszkę lepsza temperatura.No ale teraz będzie już tylko cieplej ;) Będzie można podziwiać piękne kolory na pazurkach,ubraniach itd. Ponoć tej wiosny mają królować pastele,hm ciekawa jestem :) No,ale mój dzisiejszy post nie o tym.Chciałam wam przedstawić niezbędną rzecz przy malowaniu pazurków,bez której ja już nie wyobrażam sobie maniucure'a ani pedicure'a :) A oto mój niezastąpiony Top Coat SECHE VITE.
Zainwestowałam w dużą butelkę 14ml koszt jakieś 29zł z wysyłką,pierwszą jaką miałam była mała i na trochę starczyła,ale wolałam mieć spokój na dłużej.Doskonale chroni lakier,pięknie nabłyszcza a w dodatku szybciutko schnie :) Na zdjęciach jakie wam prezentuje zawsze mam zastosowany ten top coat i może widać jak się ładnie błyszczą. Wydaje mi się że warto w niego zainwestować aby mieć piękne paznokcie,a wystarcza na dość długo :)

Uciekam cieszyć się pięknem dzisiejszego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram