poniedziałek, 5 marca 2012

Perełki

Witam was dziewczyny,
czas ostatnio bardzo szybko mi mija,pewnie dlatego że nie łażę do roboty.Ale powiem wam że powoli zaczyna mi tego brakować... to wciąż nie mogę się zmotywować żeby napisać cv :/ Po prostu mi się nie chce,chyba jeszcze odpocznę.No ale dość o moim bezrobociu i innych pierdołach :)
Chcę wam pokazać mój dzisiejszy nabytek :) A jest nim puder brązujący w perełkach firmy Sensique.Kiedyś miałam te kuleczki i tak rozmyślałam nad ponownym kupnem,aż w końcu dziś poszłam i kupiłam :) Opakowanie 17g za cene 13,99zł. Posiada dodatkowo masło Shea,olejek Jojoba i witaminę E.





Zapach w miarę przyjemny chociaż w sumie na twarzy tego nie czuje :) Perełki prezentują się przyzwoicie.



Jak na razie zaprezentuję wam na ręce w dodatku z lampą błyskową bo inaczej nie chce być widać!



Mam nadzieję że coś tam zobaczycie :) Może już za jakiś czas zaprezentuję jakieś produkty na sobie,ale mam lekkie obawy ;)

Lecę leniuchować,męża nie ma to się można obijać :)
A może domowe SPA? :)

Buziak:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram