czwartek, 29 marca 2012

Paznokciowo,jakoś inaczej.

Cześć babeczki :)
Ostatnio nie miałam jakoś natchnienia do pisania czegokolwiek więc postanowiłam trochę odczekać ;) I oto jestem znowu z lakierowym postem haha,wiem żadna nowość! ;D
Odbiegając troszkę od tematu,zafascynowałam się ostatnio dwu kolorowymi zdjęciami.Cholernie mi się podobają!Więc ściągnęłam jakiś tam program i mam.Wstawię wam tutaj dwie fotki,muszę jeszcze opanować ten program ale efekt fajny! ;D
Pierwsza fota to paznokcie z lakierem Catrice,o którym wam ostatnio pisałam.Jest zajebisty.Pasuje do wszystkiego i chyba go bardzo polubię.A na marginesie przycięłam trochę szpony!
Uchwyciłam tylko dwa :D Spokojnie jak poćwiczę to może uda mi się zrobić żeby wszystkie były kolorowe :P
A drugie zdjęcie jest bardzo stare,wtedy jeszcze jak widać nosiłam tipsy :)
Piękne,wiem! ;D 
Dzisiaj było też troszkę zakupowo,poszalałam w aptece i kupiłam olejek rycynowy.Chcę go zastosować na paznokcie,żeby je nawilżyć oraz na rzęsy (pamiętacie mój wpis jakiś czas temu na temat odżywek do rzęs) strasznie mi wypadają,mam nadzieję że coś pomoże :)
Opiszę go pewnie w jakimś poście ;)
A teraz idę odpoczywać i robić inne rzeczy.

Miłego popołudnia baby :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram