sobota, 31 marca 2012

Elegancko,kobieco i ...

... totalnie nie w moim stylu! Wszystko za sprawą jednej damy która mówiła że chciałaby to u mnie zobaczyć.Później sama łaziłam po necie,nakręcałam się no i tak powstało to co mam na pazurach! A mowa tutaj o eleganckim,ponad czasowym i zupełnie kobiecym french manicure! Ostatni raz miałam go może ze dwa lata temu na ślubie siostry,ale nie na naturalkach. Nie lubię tak malować paznokci ponieważ po pierwsze nie wychodzi mi to za dobrze,więc  nie krzyczcie proszę że tu mam krzywo,źle pomalowane itd.,po drugie czuje się goło w sensie paznokciowym,jakbym nie miała lakieru.No cóż,każda z nas ma inny gust i lubi co innego :)



Tak to wygląda.Myślę że jak będę ćwiczyć to dojdę do wprawy.
Pogoda za oknem,nic się nie chce a na dodatek dziwnie się czuję :/

Idę odpoczywać.Miłego sobotniego wieczoru :*

1 komentarz:

  1. Takie paznokcie wyglądają ultra kobieco. Są takie czyste i nieskazitelne ;D Frencz i klastyczna głęboka czerwień, to klasyk ;DD Także jeszcze możesz sprawić 'jednej damie' taki czerwony mani ;DDD Marcela

    OdpowiedzUsuń

Instagram